هشدارمقام معظم رهبري:توطئه اسلام زدايي
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
هشدارمقام معظم رهبري:توطئه اسلام زدايي
شنبه 15 / 1 / 1391 ساعت 2:39 | بازدید : 4015 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

توطئه اسلام زدایی در سایه اشتغال دنیای اسلام به امور جزیی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان كشور و شخصیت های علمی و سیاسی، بر اولویت بندی مسائل كشور به موضوعات اصلی و فرعی تأكید و خاطرنشان كردند: مسئولان كشور در بخش های گوناگون، توجه خود را بر پیشبرد اهداف اصلی نظام و خدمت رسانی به مردم متمركز كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نشر آثار رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای با تبریك سال جدید، حضور گسترده مردم در مَشاهِد مشرفه و اماكن مقدسه هنگام تحویل سال جدید را عادتی بسیار پسندیده و نشانه ایمان دینی مردم ایران دانستند و افزودند: هرچه محتوای دینی حوادث گوناگون زندگی افزایش یابد، سعادت و رستگاری انسان تضمین می شود و كسانی كه دنیا را منهای دین می خواستند، اكنون به مشكلات صعب العلاجی گرفتار شده اند.

ایشان با اشاره به تلاش گسترده غرب برای خارج كردن دین از عرصه زندگی و علنی كردن مسائل ضد اخلاقی خاطرنشان كردند: نتیجه این تلاش ها در غرب، از هم پاشیدن خانواده و بیگانه شدن افراد جامعه از یكدیگر است؛ اما با اثبات پوچی و به بن بست رسیدن این تفكرات، افراد به دین برمی گردند و اكنون با آغاز این حركت بزرگ، اسلام در كانون توجه قرار گرفته است.

حضرت آیت الله خامنه ای، اسلام را نقطه درخشان و نگین اصلی در منظومه توجهات معنوی در جهان دانستند و علت اصلی مخالفت با اسلام را همین نكته ارزیابی كردند و افزودند: بخش عمده ای از دشمنی با نظام اسلامی، به علت وجود ایمان دینی در این كشور است، چرا كه ایمان دینی است كه مردم را به صحنه آورده و آنان را در پیچ و خم های خطرناك و مشكلات، به خوبی هدایت كرده است.

رهبر انقلاب اسلامی به قضایای اخیر فلسطین و فاجعه آفرینی در غزه و كرانه باختری اشاره و خاطرنشان كردند: اسلام زدایی از آثار اسلامی، وقایع حرم ابراهیمی و بیرون راندن مسلمانان از خانه و كاشانه خود، توطئه بسیار خطرناكی است كه جلوی چشم همه و در سایه مشغول كردن دنیای اسلام به امور جزیی، در حال اتفاق افتادن است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: جا دارد سازمان كنفرانس اسلامی كه اساسا برای حمایت از فلسطین تشكیل شده، به وظیفه ذاتی اش در دفاع از فلسطین و بسیج دنیای اسلام در برابر حركت های موذیانه صهیونیست ها عمل كند.

ایشان ظرفیت های دنیای اسلام را برای مقابله با طمع ورزی و خباثت های صهیونیست ها بسیار بالا ارزیابی و خاطرنشان كردند: توانمندی و ظرفیت های دنیای اسلام تنها در نفت خلاصه نمی شود بلكه بزرگترین بازار مصرف كالا و مهمترین گذرگاه ها و شریان های حیاتی دنیا در اختیار مسلمانان است و آبروی غرب در این منطقه خلاصه می شود.

رهبر انقلاب اسلامی در همین زمینه تصریح كردند: دنیای اسلام حتی بدون استفاده از این امكانات و به صرف استفاده از منطق و حرف سیاسی در دنیا، و نَفس خواستن دولت ها و ملت ها كه وزنه عظیمی در تحولات بین المللی است، می تواند به خواسته های برحق خود جامه عمل بپوشاند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار همچنین با اشاره به گذران فصول و سال ها و ضرورت تجربه اندوزی از این تحویل و تحول، همگان را به رعایت تقوی و ارتباط با خدا به ویژه توجه بیش از پیش در نماز، توصیه و ابراز امیدواری كردند: با عمل كردن مسئولان و مردم به وظایف خود، رحمت الهی شامل حال این كشور شود.



موضوعات مرتبط: خبرهاي روز , سياسي , اجتماعي , ,

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست




















می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 158

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 672
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18055
:: بازدید ماه : 146172
:: بازدید سال : 445831
:: بازدید کلی : 4346010